Lehdistötiedote|7.4.2020

Enersense Painting on nimittänyt operatiivisen johtajan

Enersense International Oyj
Lehdistötiedote 7.4.2020 klo 15.45

Enersense International Oyj:n vaativiin teollisuuden pintakäsittelytöihin erikoistunut yhtiö Enersense Painting Oy vahvistaa rivejään operatiivisella johtajalla. Tehtävään on valittu JYRKI TAPALA ja hän aloitti tehtävässään 6.4.2020.

Tapalalta löytyy vahva osaaminen pintakäsittelytöiden toteuttamisesta ja johtamisesta teollisuuden projekteissa, joihin kuuluvat muun muassa lukuisat, kansainvälisissä työskentely-ympäristöissä toteutetut uudislaivaprojektit.

”Enersensen nykyaikainen tapa toimia ja viedä läpi projekteja vaatii vahvaa osaamista. On hienoa päästä osaksi yhteisöä, jossa töitä tehdään yhdessä ja jatkuvasti kehittäen. Haluan omalla kokemuksellani tuoda Enersensen asiakkaille pitkäjänteistä ja asiantuntevaa sekä luotettavaa kumppanuutta”, summaa Jyrki Tapala.

”Panostamme entistä enemmän pintakäsittelyyn. Yhdistämällä terästöitä toteuttavan Enersense Worksin ja pintakäsittelyjä tuottavan Enersense Paintingin palveluja, pystymme jatkossa toteuttamaan suurempia hankkeita niin meriteollisuudessa kuin muissa teollisuuden hankkeissa. Kasvu ja kehittyminen vaatii tekijöitä. Jyrkin mukaantulo mahdollistaa entistä osaavamman ja asiakaslähtöisemmän toimintamme kehittymisen jatkossakin”, kiteyttää Enersense Paintingin toimitusjohtaja JAAKKO LEIVO.

LISÄTIETOJA:

Enersense Painting Oy:n toimitusjohtaja Jaakko Leivo