Lehdistötiedote|20.4.2020

Enersense on solminut sopimuksen putki-, teräsvarustelu- ja eristystyöstä Europlan Engineeringin kanssa

Enersense International Oyj
Lehdistötiedote 20.4.2020 klo 14.30

Enersense International Oyj:n terästöihin erikoistunut tytäryhtiö Enersense Works Oy on solminut Europlan Engineering Oy:n kanssa sopimuksen Turussa ja Saksassa toteutettavista putki-, teräsvarustelu- ja eristystöistä. Työt koskevat Royal Caribbean Cruiser -laivayhtiön Icon 1 ja Icon 2 -uudislaivaprojekteja. Europlan Engineering on erikoistunut haastaviin avaimet käteen -toimituksiin kotimaisilla ja ulkomaisilla telakoilla.

”Yhteistyömme Europlan Engineeringin kanssa alkoi vuoden 2019 aikana. Jatkuva parantaminen ja kehittäminen ovat keskeisiä teemoja näissä projekteissa, ja Europlan Engineering selvästi arvostaa henkilöstömme tapaa toteuttaa projekteja. Sopimus on osoitus molemminpuolisesta luottamuksesta, liiketoimintakumppanuudesta”, summaa Enersense Worksin toimitusjohtaja JAAKKO LEIVO.

Sopimuksen mukaisten töiden valmistelut alkavat välittömästi ja töiden aloitus tapahtuu kesäkuussa 2020. Projektit ajoittuvat vuosille 2020 ja 2022.

”Hanke tukee strategiaamme ja on merkittävä Enersense Worksille. Etenemme kasvutavoitteissamme suunnitellusti ja tämä kauppa on erinomainen osoitus henkilöstömme hyvin tehdystä työstä”, Leivo toteaa.